maanantai 27. syyskuuta 2010

Minusta minun opiskeluni on lähtenyt käyntiin vähän heikosti, mutta nyt olen yrittänyt skarpata ja tehdä paljon tehtäviä mitä minulla on jäänyt tekemättä. Minulla ei ole mitään erityisiä odotuksia koulutusohjelman suhteen.

Opiskelu on lähteny kivasti käyntiin ja paljon uutta on keretty jo oppimaan ja paljon on vielä opittavaa. Muutenkin ihania ja kannustavia ihmisä nii kyllä sitä jaksaa hyvin opiskella. Koulutusohjelman suhteen eiole mitään muita odotuksia kun omiin tavotteisiin pääseminen (: !

sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Lopputesti

Nyt on lopputesti ja aika kirjoittaa mitä on tultu opittua.
No kunnon kurmee aterioita ei ole vielä tehty, ei edes ruokaa koska kaikilla ei ole salmonella:(
No ravintola oppikuppiin olis kyllä kiva päästä ku kämppikset pitävät mun ruoista.

maanantai 13. syyskuuta 2010

portfolio

Minun portfolio on valmis siinä ei ole mitään erityistä.

Mun portfoliosta löytyy sisällys luettelo ja kannet . Eipä siinä muuta :)

tiistai 7. syyskuuta 2010

Tervetuloa Blogiin

Tervetuloa Blogiin

Alkuun kerro itsestäsi lyhyesti.
Kerro oma blogi kokemuksesi ja mitä blgia tarkastelit tunnilla.
Mitä perustutkintoa opiskelet/linja.
Lisää kuva / video.

Sofia

Minä

Terve ja heipä hei!
Olen valtteri vittaniemi olen hotralla ja kokki
En ole koskaan tai yleensä kirjoitellut blogia