maanantai 27. syyskuuta 2010
sunnuntai 26. syyskuuta 2010
Lopputesti
Nyt on lopputesti ja aika kirjoittaa mitä on tultu opittua.
No kunnon kurmee aterioita ei ole vielä tehty, ei edes ruokaa koska kaikilla ei ole salmonella:(
No ravintola oppikuppiin olis kyllä kiva päästä ku kämppikset pitävät mun ruoista.
No kunnon kurmee aterioita ei ole vielä tehty, ei edes ruokaa koska kaikilla ei ole salmonella:(
No ravintola oppikuppiin olis kyllä kiva päästä ku kämppikset pitävät mun ruoista.
maanantai 13. syyskuuta 2010
tiistai 7. syyskuuta 2010
Tervetuloa Blogiin
Tervetuloa Blogiin
Kerro oma blogi kokemuksesi ja mitä blgia tarkastelit tunnilla.
Mitä perustutkintoa opiskelet/linja.
Lisää kuva / video.
Sofia
Minä
Terve ja heipä hei!
Olen valtteri vittaniemi olen hotralla ja kokki
En ole koskaan tai yleensä kirjoitellut blogia
Olen valtteri vittaniemi olen hotralla ja kokki
En ole koskaan tai yleensä kirjoitellut blogia
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)