HCR10
maanantai 27. syyskuuta 2010
Minusta minun opiskeluni on lähtenyt käyntiin vähän heikosti, mutta nyt olen yrittänyt skarpata ja tehdä paljon tehtäviä mitä minulla on jäänyt tekemättä. Minulla ei ole mitään erityisiä odotuksia koulutusohjelman suhteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti