HCR10
sunnuntai 26. syyskuuta 2010
Lopputesti
Nyt on lopputesti ja aika kirjoittaa mitä on tultu opittua.
No kunnon kurmee aterioita ei ole vielä tehty, ei edes ruokaa koska kaikilla ei ole salmonella:(
No ravintola oppikuppiin olis kyllä kiva päästä ku kämppikset pitävät mun ruoista.
1 kommentti:
marzu
27. syyskuuta 2010 klo 0.57
nonnii hyvä et oot tehny kämppikselle ruokaa (: !
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
nonnii hyvä et oot tehny kämppikselle ruokaa (: !
VastaaPoista