sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Lopputesti

Nyt on lopputesti ja aika kirjoittaa mitä on tultu opittua.
No kunnon kurmee aterioita ei ole vielä tehty, ei edes ruokaa koska kaikilla ei ole salmonella:(
No ravintola oppikuppiin olis kyllä kiva päästä ku kämppikset pitävät mun ruoista.

1 kommentti: